سفارش تبلیغ
صبا ویژن


منتقم کربلا

خبر فوری                                      خبر فوری

از صحبتهای جدید برادر اسفندیار رحیم مشایی

اگه این صحبت را شنیدید زیاد تعجب نکنید

(( برداشتهای متفاوتی از اسلام وجود دارد تبلیغ مکتب اسلام وظیفه ما نیست بلکه باید مکتب ایران را به جهان بشناسانیم))

((وی که معروف به بیان سخنان بی محتوا و مداخله ناشیانه در مباحث تخصصی است در ادامه اظهاراتش مدعی شد: «من بر مکتب ایرانی اصرار دارم، زیرا این مکتب دریافت ناب از حقیقت، توحید و اسلام است. باید مکتب ایرانی را به دنیا معرفی کنیم . درواقع من باور دارم که واژه ایرانی ذکر است زیرا که ذکر واژه ای مرتبط با روح مومن است مومنی که به جهان باور کرده و به دنبال ارزش های متعالی است». وی ادامه دادبرخی ها از من خرده می گیرند که چرا نمی گویی مکتب اسلام و می گویی مکتب ایران؟ از مکتب اسلام دریافت های متنوعی وجود دارد اما دریافت ما از حقیقت ایران و حقیقت اسلام، مکتب ایران است و ما باید از این به بعد مکتب ایران را به دنیا معرفی کنیم». مشایی نگفته است که اظهارات او در این مورد با ادعاهای معروف و شناخته شده نهضت آزادی و جبهه ملی چه نسبتی دارد؟!))

((البته جانشین رییس جمهور در شورای عالی ایرانیان مقیم خارج از کشور که قبلا مدعی دوستی با مردم اسراییل هم شده بود))

(( مشایی سپس در سخنانی عجیب ادامه داد: «در برخی جاها انسان برای خدا نفی می شود که به نظر من این انحراف است و در مکتب ایران وجود دارد چرا که در مکتب ایران انسان برای خدا هضم نمی شود».))

 من نمی دانم با این همه حرفهایی که اسفندیار می زنه مثل صحبتهای بالا یا صحبتی که در مورد مدیریت نداشتن حضرت نوح و نامه پارسال حضرت آقا در مورد این بنده خدا نوشت و... چرا باز هم دکتر احمدی نژاد از او طرف داری می کنه ما که اینقدر طرفدار دولت هستیم واقعا دیگه موندیم چی بگیم

 

حتما نظر بدید خواهشا نظر بدید


نوشته شده در شنبه 89/5/16ساعت 10:45 صبح توسط شهید گمنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak