سفارش تبلیغ
صبا ویژن


منتقم کربلا

 

 

 منتقم کربلا

مهدی جان  کجایی ای منتقم خون حسین ای منتقم سیلی زهرا(س) پس چرا نمی آیی ببین جسارت وشرارت تا چه حد رسیده  که قرآن عزیزمان را آتش می زنند ما با این همه جمعیت مسلمان و تشیع هیچ کاری نمی توانیم بکنیم و اهانت می کنند به عکس پیامبر عزیزمان و یک سری عرب جاهل مسلمان نما که همه می دانند آنها با نام اینکه مسلمان هستند در حال ضربه زدن به اسلام و مسلمانان هستند و به همراه کفر و استکبار جهانی و مثل زمان امام حسین (ع)در حال نابود کردن اسلام عزیز می باشند آقا جان ما دیگر طاقت دوری شما را نداریم تا کی ما دعای فرج را نجوا کنیم تا کی صبح های جمعه ندبه سر دهیم و جوابی نرسد تا چند جمعه دیگر ما باید روی شما را نبینیم در نمازجمعه یمان  تا کی ما دعای الهم عجل الولیک الفرج یا  اَللّـهُمَّ اَرِنیِ الطَّلْعَةَ الرَّشیدَةَ ، وَ الْغُرَّةَ الْحَمیدَةَوَ اکْحُلْ ناظِری بِنَظْرَة منِّی اِلَیْهِ بخوانیم آقا جان کار به جایی رسیده که نائب شما در خطبهای نماز جمعه و نمازعید فطر می گریند برای ظلم وستمی که بر مسلمانان می شود و هیچ کشور عربی انگار نه انگار که برادر هایمان در پاکستان دچار فقر شده اند آقا جان و سران فتنه از این فقر ملت پاکستان و بی حرمتی به قر آن هیچ عکسلعمل انسان دوستا نه ای از خود نشان نداده ولی  وقتی از مفسدین معدوم می شوند بیانیه سر می دهند ولی وقتی قرآن را پاره می کنند و می سوزانند انگار که هیچ اتفاقی نیفتاده و در برابر این عمل زشت و قبیح از خود عکسلعمل نشان نداده و به ظاهر آن را محکوم نکردند مثل شیخ صانعی یا موسوی یا خاتمی و... آقاجان ای منتقم خون حسین چرا نمی آیی ای منتقم قرآن سوزی ها چرا نمی آیی 


نوشته شده در چهارشنبه 89/6/24ساعت 3:41 عصر توسط شهید گمنام نظرات ( ) |

 

جلسه سران فتنه در حمام عمومی 

تنی چند از سران فتنه به همراه خواص بی بصیرت با حضور در حمام عمومی ضمن استحمام به بررسی جدیدترین راهکارهای برون رفت فتنه سبز از بحران پرداختند.

در ابتدای این مراسم شیخ بی سواد که به اشتباه حمام نمره رفته بود توجیه شد و  در عین حال گفت: من حضور خود را در حمام عمومی یک فداکاری بزرگ می دانم! آنگاه مهندس پشت ممد تمدن را کیسه کشید. در همین حین هادی غفاری که با تفنگ بادی به حمام آمده بود هدف خود از آوردن تفنگ بادی به حمام را تخلیه چاه در اثر آبگرفتگی خواند. وی که داشت لیف می کشید از علی مطهری خواست روی سرش آب بریزد که پنجمین فرزند هاشمی با اشاره به بند بودن دستش به لنگ حمام از این کار خودداری کرد. نامبرده گفت: ریش ریش شدن بخشهایی از لنگ حمام به خاطر حرفهای احمدی نژاد در مناظره است! وی با اشاره به قیافه صاحب حمام وی را از لشکریان عمر سعد خواند و در عین حال دلاک حمام را از عناصر سپاه معاویه دانست!

 

جلسه سران فتنه در حمام عمومی 

  به گزارش خبرنگار حوزه حمام “قطعه در ادامه ممد تمدن با اشاره به نقش سنگ پا در توسعه فضای سیاسی کشور از مهندس خواست آرام تر کیسه بکشد، که مهندس گفت: من اسیر این صحنه آرایی خطرناک نخواهم شد.

 ممد تمدن استفاده از روشور در حین کیسه کشیدن را اقدامی در چهار چوب قانون اساسی خواند و گفت: با بگیر و ببند و ارعاب، چرک بدن از تن آدم در نمی آید. وی افزود: عده ای به اسم کیسه کشیدن با شامپو زدن مخالفت می کنند و عده ای هم به نام دفاع از سنگ پا به جنگ شامپو صدر صحت رفته اند که هر دوی این دیدگاهها افراطی و مخالف با جامعه ای عاری از خشونت است. مهندس هم چرکهای بیرون آمده از پشت ممد تمدن را “چرکهای خداجو” خواند و با انتقاد از مقایسه سران فتنه با طلحه و زبیر از ممد تمدن خواست با تشت روی سرش آب بریزد.

مهندس نحوه لیف کشیدن ممد تمدن را ناشیانه خواند و با اشاره به رفتن چیز در چشمش، به نقش لباس شخصی ها در این حادثه پرداخت. مهندس در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: خشک!


این گزارش می افزاید؛ آنگاه شیخ از “نمره” به حمام عمومی آمد و رفت زیر دوش اما به دلیل جوش بودن آب شیر، شیخ سوخت و در حالی که عصبانی به نظر می رسید گفت: به شما که عرض می کنم من کلا غلط کنم با شما حمام بیایم. در همین لحظه و در حالی که کل حمام عمومی را بخار گرفته بود، آقای پرسه در مه از دلاک خواست که او را یک مشت و مال حسابی بدهد اما دلاک با انتقاد از مواضع دوگانه آقای پرسه در مه، کلید کمد وی را کف رفت!

که همین اتفاق باعث شد فضای حمام تا ساعتی متشنج شود. گفتنی است صاحب حمام با اخراج خواص بی بصیرت از حمام عمومی از ایشان خواست به نمره” بروند تا در فتنه بعدی نمره بهتری بگیرند!

 لازم به ذکر است تا لحظه تنظیم این خبر هنوز شیخ  در حمام عمومی مانده است!

البته ببخشید که خبرش قدیمی بود اما جالب و منت میگذارید اگه نظرتون را بنویسید


نوشته شده در دوشنبه 89/6/22ساعت 10:37 صبح توسط شهید گمنام نظرات ( ) |

حجاب 

حجاب همواره یکی از شاخصه های اجتماعی دین داری تلقی شده است. مطالعات تاریخی در ادیان الهی نشان دهنده ی این نکته است که پوشش مناسب هموراه مورد تاکید آموزه های دینی بوده است بطوریکه تمامی تصاویر به جای مانده از زنان معنوی همراه با حجاب می باشد و این امر به هیچ وجه مورد خدشه قرار نگرفته است.

مسئاله حجاب در چند قرن اخیر افت و خیزهای فراوانی را تجربه کرده است. با آغاز رنسانس و شکل گیری جنبش های ضد دینی در اروپا حجاب به عنوان یکی از نمودهای اجتماعی دین داری مورد هجمه روشنفکران قرار گرفت و با گذشت زمان نه تنها حجاب و پوشش مورد بی مهری قرار گرفت بلکه برهنگی و مدگرایی تبدیل به یکی از شاخصه های دنیای مدرن گشت. 

با سست شدن دین داری در دنیای غرب و تقید به پوشش های کامل به موازات شکل گیری اقتصاد مدرن که مصرف گرایی یکی از لوازم شکل دهنده ی آن می باشد، ظهور مد به عنوان رکن اصلی مصرف گرایی در عرصه ی پوشش از سرعت و نمود بیشتری برخوردار گشت. ایجاد چرخه ایجاد مد، تولید محصول، خرید و مصرف فرایندی است که در دو سده اخیر مورد توجه بزرگ سرمایه داران بوده است. 

فرایند مذکور که در راستای حرکت چرخه ی اقتصاد مدرن ضروری می نمود در کنار سست شدن دین داری و ترویج مادی گرایی و توجه به ظواهر مادی توانست در عرصه ی پوشش با سوار شدن بر دو عامل روانی غریزه ی جنسی مردانه و خودنمایی زنانه منفعت های قابل ملاحظه ای را عاید بنگاه های اقتصادی مدرن نماید و برهنگی و خودنمایی جنسی را به عنوان ارزش جایگزین حجاب و پوشش های پیش از خود نماید. ظهور مانکن در عصر مدرن و شوییست های خوش اخلاق و خوش صدا در عصر پسامدرن به عنوان الگوهای آرمانشهر زمینی از کارکرد فوق تصوری برخوردار گشت. 

تماس دنیای شرق با دنیای غرب و ظهور شبه مدرنیته در جهان شرق، حجاب و پوشش را در کنار سایر اجزاء تمدن شرقی مورد تاثیر قرار داد. واقعه کشف حجاب در عصر رضاخانی و برداشتن حجاب از سر زنان و تغییر نوع پوشش در ایران که با شعار تجددخواهی صورت گرفت حادثه ای بود که از این تماس حاصل شد. پوشش در جامعه ی ایرانی مشابه سایر اجزاء فرهنگ، اقتصاد و ... ایرانی در عصر برزخی میان سنت و مدرنیته باقی مانده است. دوقطبی شدن فرهنگ در جامعه ی ایرانی، گسترش رفاه مادی و شکل گیری شاخصه های مدرن در جامعه ی ایرانی نسل نوظهور را که در تماس بیشتری با جهان غیر ایرانی و غیر اسلامی قرار دارد بر سر دوراهی انتخاب و شاید اجبار غربی شدن قرار داده است. می توان گفت تقید به پوشش اسلامی در این نسل کمتر و میزان هوشیاری دینی در قشر دین دار بیشتر شده است.

بازگشت آخرالزمانی به معنویت در دنیای مدرن و بیداری اسلامی در جهان اسلام بار دیگر حجاب را به عنوان یک ارزش مورد توجه قرار داده است. ستیز لائیسیته با حجاب در کشورهای اروپایی و مبارزه مسلمانان در ترکیه برای حجاب در این بازگشت قابل تامل است.

حجاب زن 

 

 آن چه ذکر شد مواردی است که باعث گشت تا وبلاگ منتقم کربلا موضوع حجاب را به عنوان یکی از موضوعات ویژه انتخاب نمایند و آن را در این صفحه به بحث گذارند. شاید بتوان بعضی از زیرشاخه هایی را که درباره این موضوع مطرح است چنین برشمرد:
1. تاریخ حجاب
2. حجاب و دین داری
3. حجاب و اقتصاد
4. حجاب و خانواده
5. حجاب به عنوان یک ارزش ثابت یا یک سنت متغییر
6. تاثیر حجاب و پوشش در زندگی فردی و اجتماعی
7. پوشش، مد، اقتصاد
8. پوشش و غریزه جنسی
9. و ...

  از همه ی افرادی که به نحوی علاقه مند می باشند تا در این موضوع اظهار نظر نمایند می توانند در قسمت نظرات  مطالب خود را به بحث و گفتگو بگذارند  

منبع:

کانون اندیشه جوان

 

 


نوشته شده در شنبه 89/6/6ساعت 12:15 عصر توسط شهید گمنام نظرات ( ) |


Design By : Pichak